تاریخ ارسال : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت : ۰۰:۰۸ 16 نظر چاپ این صفحه چاپ این صفحه

اعتراض همسر شهید علی اکبر عابدی

شهید علی اکبر عابدی فرزند غلامعلی که از بیانگذاران سپاه پاسداران ایرانشهر بود و سالها با منافقین و اشرار بلوچستان مبارزه نمود، سرانجام بسیجی وار به جبهه های دفاع مقدس اسلامی شتافت  و سرانجام طی عملیات رمضان در ۱۳۶۱/۴/۲۴ مصادف با ۲۳رمضان لیله القدر مظاومانه در شلمچه به شهادت رسید..

به گزارش شلمچه نیوز، همسر شهید علی اکبر عابدی نامه گلایه آمیزی را مبنی بر عدم پرداخت حق و حقوق این شهید عزیز ارسال کردند که متن کامل این نامه را می خوانید:
(R)(R)(R)(R)3
بنده حقیر از سال ۱۳۹۰ پیگیر پرونده ام در بنیادشهید سیستان وبلوچستان و سپاه پاسداران سلمان بوده ام  تا اینکه در سال ۱۳۹۰ پرونده بنیاد شهید را از زاهدان به مشهد انتقال دادم اما پرونده شهید در سپاه سلمان زاهدان با توجه به اهمال و تعلل سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ارسال پرونده شهید و با پیگیری مجدانه بنده حقیر بالاخره در پائیز سال۱۳۹۳ به سپاه امام رضا(ع) انتقال یافت.
 لازم است به اطلاع شما برسد که پدر و مادر محترم شهید در روستای محروم ! و در  سال ۱۳۹۱فوت نمودند و جوابی از بنیادشهید نگرفتند!!
فلذا تقاضای بررسی سوابق حقوقی خویش و پرداخت مطالبات و معوقات ۳۳ ساله ام وچرایی عدم پرداخت پادداش خدمت  پس از۳۳ سال همانند شهدای سال ۱۳۹۴ را می نمایم .
متمنی است بزرگوارانه  پیگیر سوابق حقوقی بنده و پرداخت معوقات و مطالبات اینجانب صدیقه قنبری(همسر شهید) باشید و با توجه به تعلل نهاد محترم ذکر شده کلیه حقوق قانونی بنده را پرداخت بفرمائید…

اشاره می شود شهید « علی اکبر عابدی » فرزند غلامعلی در اول فروردین ماه سال ۱۳۳۷ در روستای طارق از توابع شهرستان نهبندان دیده به جهان گشود. او یکی از بنیانگذاران سپاه ایرانشهر بود و در مبارزات متعددی علیه اشرار و ضد انقلاب حضور یافت. علی اکبر که در همان ایام ازدواج کرده بود ، با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق علیه ایران به انگیزه دفاع از وطن خویش از طریق سپاه پاسداران ایرانشهر به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت. او در مدت ۳ ماه حضور خود در جبهه شلمچه و در عملیات رمضان ، به عنوان آرپی چی زن حضور چشمگیر و فعالی داشت و همواره مردم را به دفاع از انقلاب و جنگ با کفار و یاری نمودن امام سفارش می کرد . سرانجام شهید علی اکبر عابدی در ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان و در جبهه شلمچه بر اثر اصابت گلوله به پا و ترکش خمپاره به سرش، در نبرد با دشمن متجاوز به فیض عظمای شهادت نائل آمد و جام وصال را سرکشید .

کد پاسداری: ۳۱۷۹۳۵۱۴ / ش -پ- بنیاد شهید ۶۱۱۹۷۱۲ کد ملی بنده ۵۶۳۹۸۳۷۰۲۰
( باسپاس – صدیقه قنبری تلفن: ۰۹۳۷۳۴۱۹۳۸۶ )
اجرکم عندالله تعالی 

لینک کوتاه مطلب : http://www.shalamchenews.com/?p=2629

  • محمدرضا ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۰۲:۳۷ - پاسخ دادن

    چرا به خانواده این شهید معزز رسیدگی نمیشود .همانطور که همسر شهید می فرماید ایشان از بنیانگذاران سپاه پاسداران ایرانشهر بوده است . خواهشمندیم نسبت به روشن سازی وضعیت این شهید گرامی اقدام و اطلاع رسانی بفرمایید

  • دکترحمید مومنی ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۰۲:۴۱ - پاسخ دادن

    شما افرادی که مناصب خویش را از رشادت شهدا و جانبازان بدست آورده اید.. اینقدر نسبت به حق و حقوق این قشر مظلوم بی تفاوتید..که حتما این افراد محترم باید تحصن نمایند تا حقوقشان پرداخت شود./همین رفتار شما باعث می شود که دزدان بیت المال اختلاس کنند و اموال مردم مستضعف و محروم ایران را به غارت ببرند.
    آخه ۳۳ سال زمان کمی نیست که شما به حقوق مردم بلاخص خانواده معزز شهید بی توجه و بی تفاوت باشید

    • ملایی(دانشجو) ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۱۳:۳۲ - پاسخ دادن

      حقیقت مطلب این است که اجحاف و بی عدالتی در حق بسیاری از خانواده شهیدان و نیز بسیاری از جانبازان باعث این اعتراض های خاموش می شود.
      البته عده ای اندک وقلیل از خانواده ها که شهیدانشان در پشت خطها به شهادت رسیدند و آنها مترصد فرصت بودند و نیز بعضی از افرادی که فقط مدارک جعلی حضور در جبهه!! را برای خویش ساختند مناصب وامکانات را تصاحب نموده اند!!!!!

  • اشرف قادری ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۱۲:۵۰ - پاسخ دادن

    شهدا رمز جاودانگی انقلاب اسلامی و آرمان های آنها و خدمتگذاری به خانواده محترم شهیدان باید هدف کسانی باشد که بر مسندها به برکت خون مطهر شهدا تکیه زده اند..
    آقایان و خانمهایی که به برکت خون همین شهیدان به جایی ومقامی رسیده اید..خانواده های بزرگوار شهدا بر گردن شما و همه ما حق بزرگی دارند..لطفا عدل وانصاف را رعایت فرمایید.

  • ملایی(دانشجو) ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۱۳:۱۲ - پاسخ دادن

    حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) تامین رفاه در زندگی مردم را از حقوق آنان میداند و می فرمایند:: حق شما بر من آن است که خیرخواه شما باشم و در تامین رفاه شما از بیت المال بکوشم. ((نهج البلاغه ) . امام خمینی :: من به صفا و خلوص شما بسجیان عزیز غبطه می خورم و تنها افتخارم دراین جهان این است که خود یک بسیجییم.. واز خدا می خواهم که مرا با بسیجیان محشور فرماید.
    شهیدان زنده و جاوید و حماسه ساز بودند و روزی خور نعم الهی هستند و شاهد وناظر بر اعمال ما هستند. وظیفه اصلی همه مدیران و مسئولان رسیدگی به مشکلات مردم و مخصوصا کسانی است که برای این انقلاب فداکاری نمودند وشهید وجانباز داده اند.
    متاسفانه عده ای در راس کار هستند که با پارتی و رانت مسئول شده اند و همانها هستند که در مسیر انقلاب سنگ اندازی می کنند.. همانهایند که محرومیت را گسترش می دهند و همانها هستند که به صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی شهیدان و خانواده های آنها بی تفاوت هستند.

  • maryam ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۱۳:۵۵ - پاسخ دادن

    در سر زمینی که سایه آدم های کوچک(امثال فتنه گران و حامیان آنها) بزرگ شود..!

    و وجود درخشان انسان هایی همچون شهدا ی عزیز به فراموشی سپرده شود.

    اگر چنین شود:

    در آن سرزمین آفتاب در حال غروب کردن است.

  • جانباز70% ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۱۶:۵۲ - پاسخ دادن

    سلام بر شهیدان و درود بر خانواده صبور شهدا

  • جانباز70% ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۱۸:۲۵ - پاسخ دادن

    یاد امام و شهدا….!!!..؟؟؟

  • دانشجو ۱۳۹۴-۰۷-۱۸ - ۱۹:۳۵ - پاسخ دادن

    بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
    رهبر معظم انقلاب اسلامی که همیشه در کنار شهیدان و خانواده های معزز آنها بوده اند مایه دلگرمی آنها می باشند. خداوند وجود ایشان را که خلف صالح حضرت روح الله(ره) هستند را در کمال صحت وسلامتی برای مسلمانان حفظ بفرماید.
    اما بنده در اینجا توجه مسئولین دفتر مقام معظم رهبری را به اعتراض خانواده محترم شهید علی اکبر عابدی (۶۱۱۹۷۱۲) که از شهیدان دفاع مقدس هستند و نیز خانواده محترم شهید(بهشهری) جلب می کنم و تقاضا می کنم که در این مسئله ورود نمایند.

  • زهرا قاسمی(فرزند شهید) ۱۳۹۴-۰۷-۱۹ - ۱۲:۵۳ - پاسخ دادن

    در ابتدا اظهار نظر یکی از مسئولین بنیاد را مرور می کنیم:
    باید با خود عهد و پیمان بسته و بر خود وظیفه بدانیم که نگذاریم راه و آرمان شهدا و ایثارگران فراموش شود چرا که این کار کوچکترین ادای دین در مقابل جانفشانی‌های و ایثارگری‌های شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده‌های آنها است.

    وی تصریح کرد: احترام به شهدا و خانواده‌های معظم ایثارگران، تکریم ایثار و اخلاص بوده و همه در مقابل این رشادت‌ها مسئولیت داریم و شهدا برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی برابر متجاوزان صف‌آرایی کرده و برای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت کردند و راه گذشت و ایثار را به ما آموختند.

    فرجی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه رشد و شکوفایی و سرافرازی ملت ایران است، افزود: برای دفاع از توطئه و جنگ روانی غرب که با ترفندهای مختلف برای فروپاشی خانواده‌های ما هزینه می‌کند تا بنیان خانواده‌ها را سست کند باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال با بیان اینکه غنای ادبی و معنوی هشت سال دفاع مقدس چنان قدرتمند است که ما را از دیگر منابع بی‌نیاز می‌کند، گفت: تجدید میثاق با شهدا و تجلیل از پدران و خانواده‌های آنان، زبان پایداری و واقع‌گرایی در جامعه بوده و ادبیات مقاومت و پایداری پدران و فرزندان و خانواده‌های شهدا از میراث معنوی این انقلاب به شمار می‌روند.

    فرجی بیان کرد: ارج نهادن و بزرگی بخشیدن به شهدا، پایداری انقلاب اسلامی را آشکار می‌کند و شهدا بزرگترین ایثارگران قرن معاصر هستند که با روشنگری و تصمیم قاطع، با خلوص و ایمان حقیقی برای پایداری و عزتمندی انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی در راه دفاع از میهن اسلامی جانفشانی کردند و به‌خاطر همین رشادت‌ها، ایران اسلامی به یکی از ابرقدرت‌های جهان تبدیل شده است.

    وی گسترش فضیلت اخلاقی شهدا و تکریم از پدران و خانواده آنان را ضروری دانست و افزود: مراسم غبارروبی و حاضر شدن در مزار شهدا، زنده نگه داشتن و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا بوده و شهدای والامقام زمینه ساز بسترهای همدلی و همزبانی در جامعه هستند.
    البته مشابه این اظهار نظر و حتی مشروحتر از این> توسط همه مسئولین بنیاد بارها گفته و شنیده شده است.
    اما نکته اینجاست که فقط در شعار خلاصه نشویم. واگر چه غبارروبی از مزار شهدا کار مطلوبی است. اما بسیار بهتر و مطلوبتر و مهمتر این است که گرفتاریها و مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان را برطرف کنیم.
    به امید آن روز…

  • جانباز70% ۱۳۹۴-۰۷-۱۹ - ۲۱:۱۰ - پاسخ دادن

    سلام
    درست فرمودید بجای عمل و خدمت بیشتر شعار می دهند.
    !!!!!!!!!!!!!!

    • زهرا قاسمی(فرزند شهید) ۱۳۹۴-۰۷-۱۹ - ۲۳:۵۶ - پاسخ دادن

      سلام برادر جانبازم
      برایتان از پیشگاه خداوند متعال آرزوی زندگی شایسته و پاداش نیک در آخرت را دارم.
      از اینکه مرا مورد لطف قرار دادید متشکرم. و مسئولین ذیربط به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و آزادگان که در واقع همه مسئولین کشور را شامل می شود. باید کرامت آنها را به معنای واقعی مد نظر داشته باشند و همه تلاش خود را نسبت به خدمتگذاری به آنها انجام دهند.. والبته این به معنای رعایت حرمت همه اقشار عزیز ملت ایران هم می شود.

  • سید علی ۱۳۹۴-۰۷-۲۰ - ۱۹:۲۱ - پاسخ دادن

    شهیدان به سیدالشهدا اقتدا کردند
    شما مسولین به رسول الله و امیرالمومنین اقتدا کنید
    صلوات و سلام بر شهیدان گلگون کفن

  • میرشکار ۱۳۹۴-۰۷-۲۰ - ۲۳:۴۰ - پاسخ دادن

    سلام عموجان قول می دهم در حدخودم پیگیری کنم اما اگر تا لحظه پیگیری از شرمندگی نمردم ولی چقدر پیگیری بنده تاثیرداشته باشد وگوش حضرات شنواباشد خدامی داند

  • قنبری ۱۳۹۴-۰۸-۰۵ - ۲۳:۲۷ - پاسخ دادن

    اگر شهدا و جانبازان و رزمندگان را مورد بی توجهی قرار دهید در واقع به خدا و قران و اسلام بی توجهید.

  • مسلمان ۱۳۹۴-۰۸-۰۵ - ۲۳:۳۶ - پاسخ دادن

    فقط اختلاس توسط اقازادگان !
    و چه بسیار بی توجهی شمایان به شهدا و محرومین
    …وجدان هم چیز خوبیه بوالله

  • دیدگاه شما

    معادله ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.