تاریخ ارسال : ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت : ۰۴:۰۶ 0 نظر چاپ این صفحه چاپ این صفحه

واکنش یک منبع نظامی روس به فضاسازی رسانه‌‌ای علیه حزب‌الله

به گزارش شلمچه نیوز به نقل از مشرق، منابع نظامی روس چهارشنبه شب به فضاسازی برخی رسانه‌های وابسته به معارضان و شبکه‌های عربی از جمله الجزیره واکنش نشان دادند.

شبکه تلویزیونی «الجزیره» که خود پیشتر ادعای تقابل نیروهای حزب‌الله و روسیه را طرح کرده بود، ساعتی بعد به نقل از یک منبع نظامی روس این خبر را تکذیب کرد.

این شبکه خبر ساعتی پیش به نقل از منابعی ناشناس اعلام کرده بود که نیروهای حزب‌الله اجازه نداده‌اند افسران روسی وارد منطقه «وادی بردی» شوند.

رسانه‌های وابسته به معارضان سوری و رسانه‌های ضد محور مقاومت، از چند روز گذشته ارتش سوریه و نیروهای متحد آن را به نقض آتش بس در این منطقه متهم کردند.

این رسانه‌ها مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله و ارتش سوریه در منطقه وادی بردی آتش بس را نقض کرده و به همین دلیل اجازه حضور نیروهای روسی به عنوان ضامن توافق آتش بس را به آن‌ها نداده‌اند.

در حالی که رسانه‌های معارضان و شبکه‌های ضد سوری از قبیل العربیه اینگونه به مخاطب تلقین می‌کنند که تنها معارضان در منطقه وادی بردی حضور دارند، «ابوهاشم التلی» معروف به «القلمونی» سرکرده جبهه النصره در وادی بردی، روز چهارشنبه (امروز) در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که گروه‌های وابسته به النصره از چهار روز پیش در این منطقه باقی مانده‌اند.

تروریست‌ها و معارضان با هدف ضربه زدن به دولت سوریه، آب شرب شهر دمشق را که از ارتفاعات وادی بردی تأمین می‌شد، با مواد نفتی و سمی آلوده کرده است.

ارتش سوریه به کمک نیروهای دفاع مردمی با هدف تأمین امنیت بزرگ راه «دمشق-بیروت» و جلوگیری از اقدامات تخریبی تروریست‌ها عملیاتی را به منظور آزادسازی منطقه وادی بردی شروع کرد.


لینک کوتاه مطلب : http://www.shalamchenews.com/?p=36666

دیدگاه شما

معادله ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.